Wielkie porządki w kosmetyczce

Rossmann znowu przygotował dla nas promocję -55% na minimum 3 różne produkty do makijażu. Od 9 do 18 kwietnia możemy się zaopatrywać w nowości do naszej kosmetyczki. Ja byłam już na moim polowaniu i powiem szczerze, że nie sądziłam, że kupię aż tyle produktów. Część z nich to moje ulubione perełki, z którymi nigdy się nie rozstaję, a część kupiłam na próbę z polecenia koleżanek i youtuberek. Mam nadzieję, że u mnie również świetnie się sprawdzą. 


Podzieliłam kosmetyki na kategorie: 

TWARZ


Lovely, Matte Face Bronzer (klik)
Lovely, Golden Glow (klik)
Wibo, Fixing powder (klik)
Rimmel, Stay Matte (klik)
Maybelline, Affinitone (klik)
Maybelline, Fit me (klik)
Lirene, No Pores (klik)

OCZY


Bell, Nude Eyeshadow (klik)
Lovely, Pump Up (klik)
Eveline, Volumix Fiberlast (klik)

USTA


Eveline, Oh! My lips (klik)
Carmex, balsam do ust (klik)

PAZNOKCIE


Wibo, Extreme Nails (klik)

 INNE


Wibo, Bibułki matujące (klik)
For your Beauty, gąbka do makijażu (klik)

Martyna

6 komentarzy:

  1. Ekstra zakupy zrobiłaś, znajduje się tu również kilka moich perełek :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pomadki z eveline chciałam ją kupić, ale niestety u mnie w Rossmanie nie ma z nimi szafy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki :D
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. również skusiłam się na fit me :) zobaczymy jak się bedzie spisywał :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kosmetyki kupilaś :) Zastanawiam się właśnie nad tymi pomadkami z eveline ale chyba jednak kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład Fit Me i żółty tusz <3 Uwielbiam te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BEAUTY&LIFESTYLE , Blogger