ABOUT ME

Cześć!

Od zawsze chciałam pisać i pisałam. Na początku były to prace konkursowe, później miałam swój mały kącik w szkolnej gazetce internetowej, gdzie często dodawałam przepisy i ciekawostki. Długo zastanawiałam się nad tym, o czym właściwie chciałabym pisać tutaj. Nie mam żadnej nietypowej pasji ani konkretnego zajęcia, ale sądzę, że jednak mam coś do powiedzenia. Pomyślałam jednak, że przecież mogę pisać o wszystkim z mojej perspektywy. W końcu postanowiłam przejść od słów do czynów. Powiedziałam sobie "dobra zakładam tego bloga" i jestem :)

Mam na imię Martyna i mam 17 lat. Pochodzę ze Śląska. Chodzę do drugiej klasy technikum budowlanego. Chciałabym skupić tutaj, w jednym miejscu wszystkie moje pasje, m.in.  podróżowanie, gotowanie, sport, modę, DIY i czytanie książek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BEAUTY&LIFESTYLE , Blogger