Review #1

Łucznik - silikonowa szczoteczka do twarzy AH 485

To małe urządzenie do pielęgnacji skóry odmieniło moją codzienną rutynę. Dostałam je w prezencie od rodziców, ale widziałam je w Auchanie za około 30 zł. Szczoteczka Łucznik jest dużo tańszym odpowiednikiem Foreo Luna 2, która w Douglasie kosztuje 829 zł. Spora różnica, prawda? Szczoteczka Łucznik działa na dwie baterie AAA. Niestety, ciężko się je wymienia.


Silikonowa szczoteczka Łucznik ma dwie strony, jedna z nich ma działanie oczyszczające, natomiast druga powierzchnia jest przeciw starzeniu. Szczoteczka posiada dwa poziomy wibracji. W pudełku znajdziemy również instrukcję użytkowania, którą warto przeczytać. 

Tryb oczyszczania czyści naszą skórę o wiele dokładniej niż mycie dłońmi. Dobrze oczyszczona skóra jest w stanie wchłonąć więcej cennych składników w dalszych etapach pielęgnacji. Tryb przeciw starzeniu wysyła delikatne impulsy pod powierzchnię skóry, które pomagają zredukować oznaki starzenia.
Ja moją szczoteczkę używam dwa razy dziennie. Na lekko zmoczoną szczoteczkę nakładam żel myjący. Delikatnie czyszczę twarz około dwie minuty. W przeciągu dość krótkiego czasu przyniosło mi to spore efekty.

Plusy: 
  1. Skóra jest doskonale oczyszczona i wygładzona.
  2. Niska cena.
  3. Lepsze działanie kolejnych kosmetyków.
Minusy:
  1. Po kilku pierwszy użyciach skóra była zaczerwieniona i piekła, teraz zdarza się to rzadziej.
  2. Wymiana baterii, ponieważ pokrywkę ciężko się zdejmuje.
     Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BEAUTY&LIFESTYLE , Blogger