Projekt Denko #3

Cześć! Witam się z Wami po dość długiej przerwie, która była spowodowana (jakżeby inaczej) szkołą i poprawianiem ocen. Na szczęście wszystko już za mną i niedługo będę mogła cieszyć się wakacjami. Dziś przychodzę do Was z kolejnym denko. Zapraszam!




Schwarzkopf, Schauma Almond Milk 
Jest to szampon przeciwłupieżowy. Ja nie zmagam się z tym problemem, ale czasem profilaktycznie lubię użyć takiego produktu. Ma bardzo piękny zapach, a włosy są po nim przyjemne w dotyku. Nie miałam problemów z rozczesywaniem. Włosy są oczyszczone i odświeżone, a przy tym pełne blasku.

Natei, Naturals, Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się
Moim zdaniem jest słaby. Nie pieni się i nie oczyszcza dokładnie skóry głowy ani włosów. Włosy nie są po nim nawilżone, plączą się i ciężko rozczesują. Jedynym plusem jest chyba jego zapach.



Avon, Advance Techniques, Kuracja dodająca objętości i zagęszczająca włosy
Produkt moim zdaniem jest w porządku. Nie daje jakiś spektakularnych efektów, ale też nie jest najgorszy. Ma bardzo przyjemny zapach i wygodne opakowanie. Ma konsystencję gęstego mleczka; na włosach nie zostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy.  

Radical, Serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających
Skusiłam się na ten produkt przy jakieś promocji w Rossmannie. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat. Niestety u mnie efektu wow nie było. Nie mogę powiedzieć też nic złego o tym produkcie. Działał dość dobrze i przede wszystkim nie obciążał włosów, więc nie musiałam go spłukiwać. Ma dość przyjemny zapach.  


Isana, Chia & Babassuol, Nawilżająco-pielęgnacyjny krem do ciała
Dawno nie miałam tak świetnego kremu do ciała. Skóra jest doskonale nawilżona, a przy tym miękka i delikatna. W opakowaniu jest 500 ml produktu i często można go dostać na promocji. Jest bardzo wydajny, używałam go chyba ponad 3 miesiące. Jednym minusem jest to, że dość długo się wchłania. 

Avon, Naturals, Cranberry&Cinnamon, Body Lotion
Mam bardzo mieszane uczucia na temat tego balsamu. Ma ładny zapach, który długo utrzymuje się na ciele, ale niestety na tym kończą się jego zalety. Nie jest wydajny i słabo nawilża. Jednak za tę cenę nic nie straciłam.


Venus, Nature, BodyCare, Nawilżający żel pod prysznic „Pomarańcza i imbir”
Gdy pierwszy raz go powąchałam to zapach mi się spodobał, ale z czasem stał się dla mnie zbyt mocny. Jest dość gęsty, ale dobrze się pieni. Skóra po umyciu jest miękka i nawilżona. Ważne jest to, że nie wysusza jej. Niestety, jest niewydajny.  

BeBeauty, Odmładzający krem do rąk z kompleksem Q10
Wzięłam sobie ten krem z półki mojej mamy. Niestety u mnie się nie sprawdził. Nie nawilża, zostawiał tłustą warstwę na skórze. Do tego zapach, który nie podoba mi się w ogóle.  

Fusswohl, Krem do stóp redukujący zrogowacenia skóry
Skusiłam się na ten krem, chociaż nie mam problemu ze skórą stóp. Bardzo zachęcająca była jego cena, ponieważ zapłaciłam za niego około 5 zł. Przyznam szczerze, że dużo od tego produktu nie wymagałam, ale sprawdził się dość dobrze. Skóra po nim była delikatna i przyjemna w dotyku. U mnie idealnie sprawdzał się po wykonaniu peelingu.  



Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, Skoncentrowany krem oliwkowy foto-ochronny UVA+UVB SPF
20
Raczej więcej bym go nie kupiła. Jako krem pod podkład u mnie się nie sprawdził. Musiałam używać go na noc. Ma dość przyjemy zapach, z którym jednak się nie polubiłam. Ma dobrą konsystencję i łatwo się go aplikuje.  

Ziaja, orzeźwiający peeling do twarzy z limonkowo-cytrusowym koktajlem egzotycznym
Ten produkt nie przypadł mi do gustu, moja skóra była po nim bardzo sucha i napięta. W dodatku moja twarz bardzo mnie piekła. W dodatku ma dość rzadką konsystencję, więc bardziej nazwałabym to żelem z drobinkami niż peelingiem. 

Benton, Honest Cleansing Foam, Łagodna pianka oczyszczająca
Zaciekawiona azjatyckimi kosmetykami, zamówiłam sobie kilka próbek. Niestety, ta pianka u mnie zupełnie się nie sprawdziła. Skóra była po niej bardzo napięta i sucha. Zaletą jest to, że dobrze się pieni. Nie odpowiada mi zapach tego produktu.

Snail Bee, High Content Skin, Tonik do twarzy
W przeciwieństwie do poprzedniego produktu, ten był już dużo lepszy. Skóra po tym toniku była miękka i przyjemna w dotyku. Ma bardzo ładny zapach i jest dość wydajny. Z pewnością kupię pełnowymiarowy produkt.

Napiszcie koniecznie w komentarzach, czy stosowaliście któryś z produktów i jak się Wam sprawdził. Miłej niedzieli!
Martyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BEAUTY&LIFESTYLE , Blogger