18 facts about me

Z okazji moich 18 - nastych urodzin postanowiłam podzielić się z Wami 18 przypadkowymi faktami na mój temat. Mam nadzieję, że dzięki temu będziecie mogli mnie lepiej poznać :)

  1. Jestem najmłodsza, z trójki mojego rodzeństwa. Tym sposobem jestem najbardziej rozpieszczonym dzieckiem moich rodziców, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. 
  2. Mam siostrę i dwóch braci. Moja siostra jest dla mnie jak przyjaciółka, mimo że jest między nami 12 lat różnicy.
  3. Potrafię zasnąć w kinie, nawet gdy nie jestem śpiąca. Zdarza mi się to praktycznie na każdym seansie. 
  4. Bardzo lubię podróżować. Odwiedziłam już dużo pięknych miast, zarówno w Polsce jak i za granicą. 
  5. Uwielbiam jeść. 
  6. W wolnym czasie bardzo lubię oglądać seriale. Moim ulubionym jest Girlboss.
  7. Zdałam prawo jazdy za pierwszym razem.
  8. Nie mam drugiego imienia, a na trzecie wybrałam Łucja.
  9. Wolę brać kąpiel niż prysznic. 
  10. Moją ulubioną aktorką jest Jennifer Aniston, a aktorem Ryan Gosling.
  11. Nie wyjdę z domu bez śniadania.
  12. Nie potrafię wybrać mojej ulubionej książki ani filmu, ale myślę, że na szczycie moich ulubieńców są Kamienie na szaniec Aleksandra Kamińskiego i Pamiętnik w reżyserii Nick'a Cassavetes'a.
  13. Harrego Pottera obejrzałam dopiero w tym roku i od razu stał się jednym z moich ulubieńców.
  14. Moim ulubionym gatunkiem literackim jest kryminał.
  15. Marzę o ogromnej garderobie, w której mogłabym się ciągle przebierać. W ciągu dnia potrafię się przebrać nawet kilka razy.
  16. Nigdy nie miałam złamanej żadnej kości.
  17. Lubię prasować, zwłaszcza gdy mogę oglądać przy tym seriale.
  18. Lubię czytać książki, ale zwykle zajmuje mi to bardzo długo. Nikt nie wie dlaczego. 

Udało się! Miałam ogromny problem z napisaniem tego tekstu, ponieważ nie lubię mówić o sobie. Liczę na to, że Wam się spodobał. 
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BEAUTY&LIFESTYLE , Blogger