Projekt Denko #1


Postanowiłam prowadzić ten projekt, ponieważ sama lubię czytać posty o zużytych kosmetykach. Nie pamiętam, kiedy zaczęłam zbierać puste opakowania, ale wydaje mi się, że te zbierałam od listopada. Uważam, że ocena kosmetyków jest najlepsza, gdy zużyjemy je do samego końca. Zapraszam :) 


NATURALNY OLIWKOWY PŁYN MICELARNY ZIAJA
Kupiłam ten płyn przypadkiem, bo zazwyczaj do zmywania makijażu używam płynu z BeBeauty. Jest skuteczny, nie szczypie mnie w oczy i co najważniejsze - praktycznie nie pachnie. Cena za 200 ml produktu to około 10 zł.

TONIK OGÓREK TONIK DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ
W każdej sytuacji jest dla mnie niezawodny. Doskonale nawilża moją skórę, nie podrażnia, nie szczypie w oczy, ma przyjemny zapach. Jest wydajny i nie zawiera alkoholu. Cena za 200 ml produktu to około 6 zł. 

SIMPLE KIND TO SKIN HYDRATING CLEANSING OIL

Był to pierwszy olejek do mycia twarzy jaki stosowałam i byłam z niego bardzo zadowolona. Zawiera olej z pestek winogron oraz witaminę A i E. Doskonale oczyszczał moją tłustą cerę i nie pozostawiał na niej tłustej warstwy. Skóra była po nim miękka i delikatna. Dostałam go w prezencie od mojej bratowej, nie wiem czy jest dostępny w Polsce. 


NEUTROGENA, VISIBLY CLEAR, PINK GRAPEFRUIT FACIAL WASH
Żel jest delikatny, nie ściąga ani nie wysusza skóry, lekko się pieni. Ma przyjemny zapach, który na początku kojarzył mi się z płynem do naczyń, ale przyzwyczaiłam się do tego. Nie szczypie w oczy ani nie podrażnia. Nie zauważyłam, żeby eliminował zaskórniki. Dużym plusem jest pompka, która pozwala dozować odpowiednią ilość kosmetyku. Cena za 200 ml to około 20 zł. 

EVREE, MAGIC ROSE, RÓŻANY OLEJEK DO MYCIA TWARZY
Niestety opakowanie szybko stało się nieestetyczne. Produkt ma przyjemny zapach. Moim zdaniem, jest zbyt wodnisty w porównaniu do poprzedniego olejku, przez co nie byłam w stanie nalać odpowiedniej ilości produktu. Nie zapycha cery, nie zostawia na skórze tłustej warstwy. Cena za 200 ml to 15-25 zł.

L'OREAL PARIS, SKIN EXPERT, RARE FLOWERS, PURIFYING GEL
Mimo, że mam tłustą cerę u mnie sprawdził się dość dobrze. Skóra jest po nim miękka i nawilżona. Nie szczypie w oczy. Jest bardzo wydajny. Nie przesusza skóry. Jego konsystencja jest dość gęsta, czasami miałam problem, żeby go spłukać. Zawiera ekstrakt z róży i jaśminu przez co dobrze odżywia i koi. Cena za 150 ml to około 18 zł. 


FA, PINK PASSION, DEZODORANT W KULCE
Zdecydowanie wolę dezodoranty w kulce niż te w sprayu. Jak dla mnie zapewnia dobrą ochronę przed poceniem, chroni przed przykrym zapachem. Jest wydajny i łatwo dostępny. Nie niszczy ubrań, w miarę szybko wysycha. Niestety, po depilacji powoduje pieczenie. Cena za 50 ml to około 9 zł.

PANTENE, PRO-V, NATURE FUSION, OIL THERAPY SHAMPOO
Szampon dobrze się pieni, doskonale oczyszcza skórę głowy, włosy są po nim miękkie i łatwo się rozczesują.  Ma delikatny zapach, który na moich włosach długo się utrzymywał. Cena za 400 ml to około 15 zł. 

Jestem ciekawa Waszych opinii o tych produktach. 
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BEAUTY&LIFESTYLE , Blogger